MimiRap
Reha Erdem ve uzun yıllardır birlikte çalıştığı görüntü yönetmeni Florent Herry’nin Koca Dünya filminden esinle hazırladıkları bu çalışma, Ecem Uzun’un Erdem’in yazdığı bir rap parçasını seslendirdiği döngüsel bir video yerleştirme sunuyor.
Koca Dünya filminden aşina olduğumuz ormanın yankılarının bir video enstalasyonda karşımıza çıktığı bu deneysel çalışmada, Ecem Uzun ağaçların tam ortasından bize sesleniyor. Ritim ve performansın iç içe geçtiği, tekrarın önemine vurgu yapan ekolojik bir çağrı.