25 Kasım 1970. Efsanevi Japon yazar Yukio Mişima, dünyadaki son gününü yaşıyor. Bir yandan da Mişima’nın geçmişi ile eserlerinden sahneler iç içe geçerek, benlik, sanat ve toplum arasında imkansız bir ahenk yakalamaya çalışan bir adamın çalkantılı iç dünyasını ve çelişkilerini gözler önüne seriyor.
Yukio Mişima’nın doğumunun yüzüncü yılında sinemadaki en iyi biyografi örneklerinden birini yeniden hatırlayalım dedik. Japon yazarın hayatından ve sanatından ilham alan yönetmen Paul Schrader nefes kesici, deneysel ve izlenimci bir anlatıya imza atıyor.