Model
New York’ta yaşayan mankenler televizyon reklamları, defileler ve dergi çekimleri arasında mekik dokur. Fotoğrafçılar ve menajerlerle yakın çalışan bu kadınlar, sanat ve ticaretin kesiştiği reklam sektörünün yoğun temposunu ve taleplerini idare etmeye çalışır.
Reklamların göz alıcı cazibesinin arka planına göz atan Frederick Wiseman, hem imrenilen hem de yanlış anlaşılan mesleği hassas bir bakışla odağa alıyor. İnsanların doymak bilmez arzularını yansıtan bu ihtişam makinesi, sıradan şeyleri göz kamaştırıcı hayallere dönüştürüyor.