Modern endüstriyel topluma dair bu unutulmaz taşlamayı Chaplin’in başyapıtı olarak nitelendirmek yanlış olmaz. Komedi tarihinin ikonik sahnelerinden pek çoğuyla birlikte, tavizsiz bir politik eleştiriyi de bulabileceğiniz bir klasik.