Sarah Maldoror’un adını Angola’daki özgürlük savaşçılarının sloganından alan çığır açıcı yapıtı, sömürgeciler ile sömürgeleştirilenler arasındaki derin uçuruma bakıyor. Katı bir gerçekçilik yerine soyut montajı ve çarpıcı bir caz müziğini tercih eden güçlü bir kısa film.