Moneyboys
Büyük şehirde seks işçiliği yaparak geçinen Fei, parasını almakta hiçbir sorun görmeyen ailesinin eşcinselliğini kabul etmediğini anlayınca boşluğa düşer. Kalbi kırık bir şekilde ailesinden koparak yeni bir başlangıç yapmaya çalışır.
Hou Hsiao-hsien’in şiirselliği ile Michael Haneke’nin mesafeli ve soğuk tarafsızlığını harmanlayan C.B. Yi’nin cesur çıkış filmi, büyük şehir yaşamının neon ışıklı melankolisiyle yüklü. Çin’deki eşcinsel seks işçilerinin samimi bir portresini çizen çekici, tehlikeli ve hassas bir hikaye.