Brooklyn’deki İtalyan-Amerikan topluluğunda, dul muhasebeci Loretta, düzenli bir hayatı olan nazik Johnny ile evlenmeyi kabul eder. Ancak tutkulu ve huysuz kardeşi Ronny ile tanıştığında çok etkilenir. Aile içi gerilim tırmanırken ve duygular yoğunlaşırken Loretta kendini bir ikilemde bulur.