Mouchette
Mouchette sert kırsal bölgede yaşayan bir ergendir. Annesi ölmek üzeredir ve babası ortada yoktur. Aşağılanmalar karşısında sessiz kalmayı sürdürürken koruda soluklanma fırsatı bulur. Her şey kaçak avcı Arsene’le tanışmasıyla değişir.
Robert Bresson’un en iyi filmleri arasında yer alan Mouchette, usta yönetmenin fazlalıklardan arınmış, insanı türlü düşüncelere ve hislere sürükleyen sinemasının nadide örneklerinden biri. Nadine Nortier, başroldeki unutulmaz performansıyla filmin insanın içine işleyen duygusunda büyük pay sahibi.