Musa
Yönetmen Zeki Demirkubuz bir gün korsan film satıcısı Musa’nın tezgahında kendi filmlerinin de satıldığını görür ve Musa’ya hayatını değiştirebilecek bir teklifte bulunur.
Serhat Karaaslan’ın sinemaya yazdığı bu nazik aşk mektubunda, yönetmen Zeki Demirkubuz ile bir seyyar satıcının hayali karşılaşması, film yapmaya ve şehre dair bir tefekküre dönüşüyor. İstanbul’un kenar mahallelerindeki kırılgan yaşamlara dair ince detaylarla dolu, minimalist bir kısa film.