Lale, tıp fakültesi son sınıf öğrencisidir. Anne ve babasını çok küçük yaşta kaybetmiştir. Ablası Nevin, dikiş dikerek hem evi geçindirmekte hem de Lale’yi okutmaktadır. Okulun son günlerinde okula yeni bir hoca gelir. Murat, meşhur bir beyin cerrahıdır. Genç ve yakışıklı bir doktordur.