Ayka, Moskova’da yasadışı bir şekilde yaşayan ve çalışan genç bir Kırgız kızıdır. Oğlunu doğurduktan sonra, çocuk yetiştirmeye gücü yetmediği için onu hastaneye bırakır. Ancak bir süre sonra, annelik özlemi onu terk edilmiş çocuğu bulmak için çaresizce girişimlere sürükler.
Kazakistanlı yönetmen Sergey Dvortsevoy, Tulpan adlı çıkış filminin ardından, kaçak bir annenin Moskova’daki kaderini odağa alan gerilimli bir drama imza attı. Hem yalın hem de olağanüstü performansıyla Samal Yeslyamova, Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü kazandı.