14 yaşındaki Hayat, babası ve yatalak dedesiyle Boğaz’ın güzel, karanlık sularının yanında bir kulübede yaşamaktadır. Ailesi tarafından ihmal edilen Hayat, ergenliğin eşiğinde olup, gerçek sevginin eksikliği ve hayatın acımasız tarafıyla yüzleşmek zorundadır.
Sinemamızın en büyük ustalarından Reha Erdem’in imzasını taşıyan film, genç bir kadın kahramanın dirayeti ve kendini dönüştürme gücü üzerine bir büyüme öyküsü. Büyük şehir ile pastoral nehir kenarının yarattığı tezat, filmde keskin bir gerçekliğe sahip lirik bir şiir olarak ifadesini buluyor.