Dayım, uçma tutkusunu nihayet gerçekleştirip 42 yıl sonra çöle inen bir adamın öyküsünü, yeğeninin ağzından anlatıyor.
Tayfun Pirselimoğlu’nun Venedik Film Festivali’ne seçilen kısa filmi, sinemaya ve uçma tutkusuna adanmış lirik bir güzelleme. Yönetmenin “Çöl Masalları” kitabındaki bir öyküden uyarlanan bu romantik portre, hayal kurmanın güzelliğini çocuksu neşesiyle etrafa yayıyor.