Elvis Presley’in memleketi Memphis’i mesken tutan, tek bir gecede geçen üç öykü, rock’n’roll’un mabedi bu şehre dair romantik tasvirlere sahip. Jim Jarmusch’un kendine has fiyakalı karakterleriyle, Amerikan popüler kültürünün tarihine nostaljik bir güzelleme.