Neredesin
2016 yılında kaybettiğimiz sanatçı Tardu Kuman’ın eserleri ve onun heykellerinin yankılarıyla ortaya çıkmış bir veda portresi.
Hafızanın taşta ve seste hayat bulduğu bu ağıt, varlık ve yokluk üzerine bir tefekkür niteliği taşıyor. Reha Erdem, durgunluk ile hareket arasındaki sınırların bulanıklaştığı zarif bir veda örüyor.