Nest
Bir ağaç ev inşa eden üç kardeşin çabalarını, yaşadıkları zorlukları ve neşeli anlarını bir yıl boyunca takip eden film, mevsimlerin güzelliğini ve acımasızlığını da gözler önüne seriyor.
İzlanda’nın yükselen yıldızlarından Hlynur Pálmason, çocuklarıyla evde geçirdiği bir yılda, bu sıcak ve hayat dolu kısa filmle kendi küçük ütopyasını yarattı. Mevsimlerin geçişini 35mm filmle zarifçe resmeden Nest, genç oyuncularının sınırsız enerjisiyle dolup taşan bir cevher.