Nickel Boys
Elwood Curtis, işlemediği bir suçla itham edilince Nickel Akademi’ye gönderilen genç bir Afro-Amerikalı çocuktur. Orada Turner adında bir çocukla tanışır ve ikili, okulun dehşet verici koşulları ve yozlaşmış yöneticileri arasında hayatta kalmaya çalışırken güçlü bir dostluk kurar.
Colson Whitehead’in Pulitzer ödüllü romanından uyarlanan bu yakıcı drama, yönetmen RaMell Ross’un ilk kurmaca filmi. Radikal bir görsel dile sahip Nickel Boys, Jim Crow döneminde Florida’daki bir ıslahevinin korkunçluğunu çarpıcı bir empati ve derinlikle aktarıyor.