Jim Jarmusch, bu alabildiğine komik, yer yer de trajik seyahatname için beş farklı şehri dolaştı. Her biri diğerinden bağımsız bu beş kesit, taksi şoförleri ve yolcular arasındaki gündelik sohbetlerden oluşuyor. Yolcu koltuğuna oturanlar arasında Gena Rowlands da var!