Deneysel çalışmalarıyla tanınan Curtis Harrington imzalı filmde gencecik bir Dennis Hopper, ilk başrolüyle karşınızda. Bu asi ruhlu B filminde Sirenler, deniz ve doğaüstü güçler iç içe geçerken, 1960’ların ruhu ekrana yansıyor. Restore edilmiş versiyonuyla, kültleşmiş bir klasik.