Giulietta Masina’ya Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kazandıran bu Fellini klasiğinin cazibesine ve sıcaklığına pek az film yaklaşabilir. İtalyan ustanın barok sürrealist epiklerinden önce imza attığı, sevecenlikle bezeli karakter portrelerinin belki de en unutulmazı.