Nimic
Ailesiyle sıradan, sorunsuz bir yaşam sürdüğünü düşünen profesyonel bir çello sanatçısının yolu metroda hiç tanımadığı biriyle kesişir. Bu karşılaşmanın onun üzerindeki etkisi sandığından da fazla olacaktır.
Yorgos Lanthimos filmleri, topluma yansıttığımız kimliklerin ardındaki varoluşsal dehşeti ararken, korku türüyle flört halindedir. Lanthimos’un hiç bitmesin istediğimiz Matt Dillon’lı kısası, alışıldık rollerimiz sarsılınca hiçbir şeyden, kendi varlığımızdan bile emin olamayacağımızı gösteriyor.