Koreli usta yönetmen Park Chan-wook imzalı bu çılgın hicivde, Lee Byung-hun kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış çaresiz bir aile babasını canlandırıyor. Yaratıcı görselliği ve kara mizahıyla Başka Yolu Yok, iş piyasasının acımasızlığına keskin bir eleştiri getiriyor.