Nocturno 29
Buñuel imzalı Viridiana’nın yapımcısı olarak da tanıdığımız deneysel sinemacı Pere Portabella’dan nefis bir siyah beyaz sinematografiye sahip etkileyici bir çıkış filmi. 1968 tarihli Nocturno 29’un metninde, şair Joan Brossa’nın da imzası yer alıyor.