FBI Ajanı Dale Cooper, popüler bir lise öğrencisi olan Laura Palmer’ın ölümünü araştırmak üzere Twin Peaks kasabasına gelir. Soruşturma sırasında kasaba sakinleri ve tuhaf davranışlarıyla haşır neşir olan Ajan Cooper, kısa sürede garip bir şeyler döndüğünü fark eder.
Popüler bir lise öğrencisinin öldürülmesi, Twin Peaks kasabasının saygınlık ve nezaket maskesini düşürür ve derinlere gömülü sırları patlama noktasına getirir. FBI Ajanı Dale Cooper ve Şerif Harry S. Truman, tüm gizemleri çözmek için güçlerini birleştirir.
Twin Peaks serisinin efsanevi ilk sezonunda, sakin lokantaların ve şirin kulübelerin oluşturduğu sıcacık bir görüntünün ardında kadim bir dehşet gizleniyor. Bu kasabaya adım atarken dikkatli olun zira sırların ve yalanların naylona sarılı olduğu bu yerde Amerikan taşrasının imajı yerle bir oluyor.