Birbirinden kopmuş mutsuz, orta yaşlı bir çift, Selma ve Sinan. Tek bağları 17 yaşındaki oğulları, sutopu oyuncusu Umut. Umut’un hayatı, eşcinsel olduğuna dair bir söylentiyle değişir. Dedikodu hızla zorbalığa dönüşür. Umut takımdakilerin yargılayıcı sorularını yanıtlamayı reddeder.