Qiu Miaojin’in aynı adlı kült romanından esinlenen bu gizemli seyahat günlüğü, kuir melankoliyle dolu görsel izlenimlerle hipnotize ediyor. Durgun doğa manzaraları ile gürültülü şantiyelerin birbirine girdiği kısa film, aidiyet üzerine kafa yorarken kaybın ve kederin derinliklerine dalıyor.