Paris’in kenar mahallelerinde yaşayan insanların, şehri kuzeyden güneye kat eden banliyö treninde kesişen hayatlarına bir bakış. Tamircilik yapan bir göçmen, yaşlılara bakım hizmeti sunan bir sağlıkçı ve yönetmen Alice Diop, filme adını veren "biz"i teşkil ediyor.
Alice Diop Berlinale’de ödül alan bu filminde birey ile toplumu lirik bir şekilde buluşturarak Paris’in kenar mahallelerinin pek duyulmayan sesine kulak veriyor. Gündelik hayattan kesitler şehrin kültürel zenginliğini yansıtırken, sinema ile hafızanın kesiştiği bir deneyimler mozaiği ortaya çıkıyor.