OK Kanmani
Mumbai’de şehir hayatı süren genç bir çift, ileriye dönük olarak birbirine hiçbir söz vermeden aynı eve taşınır ve beraber yaşamaya başlar.
Başroldeki Dulquer Salmaan ve Nithya Menen’in doğal bir şekilde yakaladıkları kimya, Mani Ratnam imzalı bu klasiğe taze bir hava katıyor. Zamane ilişkilerinin iniş çıkışlarını resmeden, suratınıza tatlı bir gülümseme konduracak bir aşk öyküsü.