İkisi de mezbahada çalışan iki içine kapanık insan, tesadüfen aynı rüyayı paylaştıklarını keşfederler. İlk başta ikisi de şaşkın ve kuşkuludur ama bu tuhaf tesadüfü kabul etmeye başladıkça, bilinçaltlarında olanları gündüz gözüyle yeniden yaratmaya çalışırlar.