James Bond, bir mafya patronunun kızıyla flört eder ve Ernst Stavro Blofeld’in dünyanın dört bir yanından güzel kadınları içeren İsviçre Alpleri’ndeki alerji araştırmasının gerçek nedenini ortaya çıkarmak için gizli göreve gider.