New Jersey’de işçi sendikasının kontrolü mafya patronu Johnny Friendly’nin elindedir. Onun etkisi altındaki Terry Malloy, liman işçisi Joey Doyle’un öldürülmesine karışır. Terry, Joey’nin kız kardeşi Edie’ye aşık olunca sadakati pek çok açıdan sınanacaktır.