Serpil Altın’ın insanlığın umudunu yitirdiği bir gelecek tahayyül eden filmi, en çıkışsız durumlarda bile yaşama dair inancımızı nasıl tazeleyebileceğimizi gösteriyor. Karanlıktan mizahla çıkan bu distopya, belirsiz bir gelecek karşısında insanlığın hangi değerlere sarılması gerektiğini sorguluyor.