Paris’te yaşayan genç bir anne, bir yandan kızına ve hasta babasına bakarken bir yandan da çevirmenlik yapar. Evliliğinde mutsuz olan eski bir arkadaşıyla yaşadığı tutkulu ilişki, hayatını daha da karmaşık hale getirir.
Mia Hansen-Løve’ın, yazın ilk sıcak günleri gibi insanın içine işleyen son filmi, aşkın ve kaybın sınırlarında gezen şefkat dolu bir hikaye anlatıyor. Kırılganlık ve metaneti harmanladığı olağanüstü performansıyla seyirciyi büyüleyen Léa Seydoux, günümüzde kadın olmanın anlamını resmediyor.