Oray
Oray bir yandan daha iyi bir insan olmaya gayret ederken bir yandan da karanlık geçmişiyle mücadele etmektedir. İyi bir Müslüman ve mükemmel bir eş olmak en büyük hayalidir. Fakat bu hayal bir gün eşi Burcu ile tartışırlarken yıkılır, çünkü öfkeyle ona boş ol anlamına gelen ‘talak’ der.
Sessiz ama derinden sarsan bir çıkış filmi olan Oray, inançlarıyla duyguları arasında kalan genç bir adamın yaşadıklarını anlatıyor. Yönetmen Mehmet Akif Büyükatalay, diasporada inanç ve aidiyetin duygusal yükünü yalın bir güçle resmediyor.