Ressam, fotoğraf sanatçısı ve caz tutkunu Ali Arif Ersen, bir gün ansızın yakalandığı kilitli kalma sendromu ile kendi vücuduna hapis bir hayat sürmeye başlar. Tüm istemli kas hareketlerini yitiren Ersen, sanat ve üretme arzusuyla hayata tutunmanın yollarını bulur.
Selin Şenköken’in belgeseli, hikayesini anlattığı Ali Arif Ersen gibi tutkulu ve sebatkâr. Geçirdiği hastalıkla zihni adeta bedeninde tutsak kalan Ersen, sadece sol gözünü kırpabilse de, içindeki alevi canlı tutmaya, resim yapmaya devam ediyor. Sanatın sağaltıcı gücüne dair ilham veren bir öykü.