Kahvaltıda peynirin üzerine sürülen reçelle, mutfaktaki oyunlarla, şiirle mutlu olan Ender, Çetin ve Nihal’in arasındaki belki dostluk, belki aşk, belki isimsiz bir şey. Seyfi Teoman, Barış Bıçakçı’nın romanını uyarlarken, Ankara’nın hüzünlü bulutlarını ve çekingen güneşini de resme dahil ediyor.