Our Lady of Hormones
Our Lady of Hormones; tuhaf, çirkin arzu nesnesi kurallarının olduğu büyülü bir mekanda, iki oyuncunun gerçeküstü ve fantastik alanına dalış yapıyor.
Tüy ve tükürükle kaplı fallik bir canavar ve onunla bağ kuran iki kadın. Mandico’nun cesur ve parlak renklere sahip bu tuhaf kısa filmi, Dario Argento tarafından çekilmiş bir Oz Büyücüsü adeta.