Çağdaş sinemanın en özgün isimlerinden Carlos Reygadas, bizzat kendisini ve hayat arkadaşı Natalia López’i başrole taşıdığı filminde, ilişkilerin karanlık köşelerine bakıyor. Meksikalı yönetmenin görsellikteki ustalığına ve anlatıdaki cesaretine nefis bir örnek.