Ozanlar ve Evler
Şiirle mimariyi buluşturan Ozanlar ve Evler, İç Anadolu’nun kerpiç evlerini ve bu evleri var eden ustaları, ozanların dizeleriyle birlikte ele alır. Suha Arın, inanç, söz ve emeğin duvarlarda ve hafızada bıraktığı izleri telaşsız, dikkatli bir gözle kayda alıyor.