Cahiers du cinéma tarafından 2022’nin en iyi filmi seçilen Albert Serra imzalı bu epik, Tahiti’nin güneşler içindeki cennetvari sakinliğini zehirleyen marazları ve paranoyayı gözler önüne seriyor. Benoît Magimel, ahlaki ikilemlerle cebelleşen bir adam rolünde göz kamaştırıyor.