Mark Frost ve David Lynch’in Twin Peaks dünyasına geri dönüşüyle rüyalar kabuslara, kabuslar da rüyalara sızıyor. Bir roman derinliği ve görkemiyle ince ince örülen bu dizi, zaman ve mekanın sınırlarını aşarak iyi ile kötü arasındaki gerilim hattında dolanıyor.