Seul’daki bir okulda sınıf arkadaşı olan Nora ve Hae Sung’un dostluğu, Nora’nın ailesiyle birlikte Kanada’ya taşınmasıyla sona erer. 12 yıl sonra Nora, Hae Sung’un onu sosyal medyada aradığını fark edince tekrar iletişime geçerler. Ama yüz yüze görüşene kadar bir o kadar daha zaman geçecektir.