Utangaç bir kameraman olan Mark, geceleri kamerayla kurbanlarının peşine düşüp gerçek korkunun ne olduğunu kayda alır. Aşık olduğu Helen’in de bir kurbana dönüşmesi an meselesidir.
Michael Powell’ın kariyerini bitmenin eşiğine getiren bu tartışmalı klasik, Martin Scorsese’ye göre “sinemaya dair en muhteşem filmlerden biri”. Bir röntgencilik ve travma hikayesi anlatırken seyirciyi de suça ortak eden Kadın Katili, ürkütücülüğünden hiçbir şey kaybetmiyor.