Pépé le Moko
Pépé le moko aranan bir adamdır: kadınlar onu arzular, rakipleri onu mahvetmeyi ister ve yasalar her hareketinde yakasına yapışır. Kaçar durumdaki Pépé, Parisli bir zengin kız hayatını tehlikeye atana kadar polisin kontrollerine karşı rahattır. Pépé le Moko şiirsel gerçekçiliğin dönüm noktasıdır.