Başrol oyuncuları Nahuel Pérez Biscayart ve Lars Eidinger’in performanslarıyla ses getiren Umudun Dili, şaşırtıcı hikayesiyle Holokost filmleri arasında özel bir yere sahip. İranlı rolü yapmak zorunda kalan bir Yahudi ile bir SS subayı arasında kurulan diyalog, hiç beklenmedik noktalara varıyor.