East Village, 1974. Fotoğrafçı Peter Hujar, Second Avenue’deki dairesinde yazar arkadaşı Linda Rosenkrantz ile sohbet eder. Kayda alınan bu sohbette önceki gününü anlatan Hujar, işlerini ve New York’un sanat dünyasından isimlerle etkileşimlerini detaylarıyla anlatır.
Sanat ile gerçek hayat arasındaki çizginin çok ince olduğu 1970’ler New York’undan bir kaydı uyarlayan Ira Sachs, muhabbette güzellik buluyor. Filme adını veren fotoğrafçıyı canlandıran Ben Whishaw’un her jestinden zeka, incelik ve şefkat fışkırıyor.