Kirill Serebrennikov’un bu epik filmi, ateşliyken görülen rüyalara benzer bir havayla Rusya’nın mevcut durumunu resmederken heyecan verici bir formalizm örneği de sunuyor. Esrarengiz bir hastalıktan mustarip bir sanatçıyı odağa alan Petrov Grip Oldu, Rus haletiruhiyesinin karanlık tarafına dalıyor.