Héctor Babenco, derinlere işleyen ve kalıcı bir etki bırakan bu başyapıtında São Paulo’daki sokak çocuklarının yaşamına bakış atıyor. Buñuel’in Unutulmuşlar filmini anımsatan ve Tanrı Kent’in resmettiği büyük trajediyi haber veren Pixote, çarpıcı bir doğallığa ve kendine has bir hakikiliğe sahip.