Akdeniz’de bir yerlerde, katıksız bir neşeyle oradan oraya koşturan, oynayan, güreşen erkekleri izleriz. Yönetmen gördüğü her şeyi özenli bir hafiflikle kayda alır, ta ki yaratıcılığı bir duvara çarpana dek. Devam edebilmek için, oyunun kurallarını en baştan düşünmelidir.