Guerrero’daki bir köyde yerel uyuşturucu ticaretinin sebep olduğu şiddetin ve insan kaçakçılığı tehlikesinin gölgesinde yaşayan üç genç kız, kaçakçıların eline düşmemek için abartılı önlemler almak zorunda kalır. Her an tetikte olan kızların bu zorlu ortamda ayakta kalmayı öğrenmesi gerekmektedir.
Tatiana Huezo’nun çıkış filmi, uyuşturucu ve insan kaçakçılığının gölgesinde hayallerine tutunan bir genç kızın hikayesini anlatıyor. Aşka ve hayatta kalmaya dair derin gözlemler yapan film, Meksika kırsalının güzelliği ile gelincik tarlaları üzerine çöken kartel şiddetini yan yana getiriyor.